Monday, February 28, 2011

Tidak Buat Vemma lagi!!!!

Wow, dah lama tak update blog nie... sejak 2 bulan telah meninggalkan vemma... aku sudah tidak berminat lagi mengupdate blog ini. Walauapapun perjuangan perlu diteruskan walaupun aku tidak buat vemma lagi. Blog ini harus hidup kerana aku telah memulakannya. Sekurang-kurangnya dapat memberi info yang berguna buat pembaca blog ini di mana mereka berada. 

Alhamdulillah hari ini aku dapat gaji hari ini walaupun hanya seminggu, lebih kurang 12 hari bekerja di seven eleven. Started yesterday i quited from seven eleven officially. i started work for seven eleven on wednesday 15 february 2011. Taubat nasuha pasnie taknak keje kat sana expecially di seven eleven. ingatkan best rupanya indah khabar dari rupa. But i learn sometning from there expecially how to handle the customer. Its not easy to manage the business. Dari situ, aku belajar mcm mana nak cash drop, tube drop, tube recycle and kira duit dgn betul supaya tidak shot. Kalau tidak kena bayar. 

Aku nak buat bioasli semula selepas ini, mintak Allah permudahkan. Amin....

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment